året som gått

Oj, inte bloggat på sååå länge. Har varit helt full upp, men nu tänkte jag skriva en liten årskrönika från detta fantastiska år som jag och min man kallar 3 bröllop och 1 adoption:-)
I början av året var det då bara kaos, vi visste att vi skulle få åka men inte när. Den 17 mars flög vi iaf till ett land långt långt bort och vilken resa det blev. Det har tagit några månader för att vi ska smälta allt vi varit med om...alla 3. Kina och Peking ska jag absolut återvända till. Helst tar jag ju gärna med ett syskon hem då oxå;-) Provinsen var inte så fantastisk, men nu efter hade vi härliga minnen därifrån oxå. Väl hemma var allt kaos, men man fann sig i det ganska bra. Nu efter kan jag se att jag nog fick en liten släng av adoptionsdeppression och mådde inte så bra.
Både T och min bror blev gifta och lilla J trodde nog att lördagsnöjen i sverige var bröllop. Sommaren var underbar och efter 6 härliga veckor tillsammans var vi helt klart en liten familj, J började komma in i vårt liv och i det svenska samhället. Sen var det dags för min underbara kusin att få bli fru. Jag och T kunde vara med hela festen p.g.a. Tess den underbara barnvakten.
Under hösten har jag och T jobbat varannan vecka och det har fungerat bra. J har börjat prata lite och jag har mått bättre och bättre. Nu till jul känns det som på små rosa moln. Vår första jul hemma och sen som ett stort pluss har vi vår älskade J hemma.
Vill rikta ett stort tack till alla som funnits för oss och hjälpt oss med J och stöttat oss. Ingen nämd och ingen glömd.
Må gott!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

2011-12-17 @ 19:52:17
Postat av: Jessica

Kram <3

2011-12-17 @ 19:53:28
Postat av: Rut

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2012-10-12 @ 11:15:47
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0