återblick eller framåtblick

Sista dagen på 2011...vilket år det varit...käns som om detta året varit det mest omtumlande jag varit med om av förklariga själ. Känner dock att jag skrivit och "ältat" detta en hel del så jag känner att jag hellre vill se framåt...detta år som kommer är ju det viktigaste, det är ju nu vi är en familj på riktigt.
Det ligger väl egentligen inte på ett datum att man ska förändra sitt liv utan mer i betraktarens ögon, men årets första dag är ju ett bra startdatum. Jag har lovat mig själv ganska mkt till detta år som kommer, hur jag ska må, vad jag vill ska hända. Jag har lite att se fram emot oxå som jag inte kan skriva här än, men det kommer bli bra...och nej...jag är inte gravid!!!
Jag och T skulle vilja göra massor massor med hus och resa o.s.v. Men vi har kommit på att vår längtan efter syskon är större än allt annat....kruxet är bara att det kostar en hel del med syskon oxå....så 2012 går i sparandets och snålandets år, så vi kan få in några kronor extra för att sedan åka till Kina. Det är vår plan, vi får se hur det går med den...
Jag ser fram emot 2012 och tror det kommer bli ett kanonår!!!!
Ikväll är det J:s första nyårsafton här....skriver och rapporterar hur det varit senare.
Må gott och gott nytt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej på er!

Hoppas att ni får en jätte trevlig kväll er första nyårsafton som familj,ses snsrt

2011-12-31 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0