härlig känsla

Denna vecka har hänt massor med Joxon. Häromdagen var vi ute och ungen hoppar upp på sin trehjuling och börjar cykla..var kom det ifrån:-) Dessutom när vi var hos en kompis till mig säger jag att Joxon ska säga tack tack efter fikat...och det gör han bara sådär utan lirkning eller så. Han klär av sig själv och vill gärna sätta på pyjamasen själv. Vår lilla kille har blivit stor:-)
Ikväll har vi varit ute och lekt. T klippte gräs och då ville Joxon sitta i mitt knä och kolla  på pappa. Vi satt och sjöng och det var så härligt. Jag sjöng: Vad säger kissen...mjau mjau och då sjöng Joxon mjau mjau:-) och sen sjöng vi så om massor djur. Härligt med underbara dagar som denna, när hjärtat fylls av tacksamhet att Joxon kom till oss!!
Hörs snart!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0