ekorrhjulet

Ja nu är vi nog inne i det berömda ekorrhjulet, med jobb och allt praktiskt som ska fixas hemma. Man kommer hem från jobbet...ska få i sig lite mat...leka lite med joxon, söva joxon och sen ha några timmar och göra praktiska saker och sen titta lite på tv och stupa isäng.....nån som känner igen sig:-S
Men på sätt och vis ska ju jag vara tacksam för detta...det är ju detta jag drömt om i alla år..konstigt nog. Jag är jätteglad över att vi nu är en familj och att vi får ha den tråkiga vardagen. Det tråkiga är oxå att vi har haft varje helg typ sen vi kom hem planerad med ngt....men nu hoppas vi att lugnet infinner sig på helgerna med.
Idag har jag jobbat en sväng och joxon var hos gudmor, memi och eira:-) Det hade gått bra så då kan jag andas ut:-)...hade iofs inte trott ngt annat:-)
Nä...det märks att det är fredag och sliten och trött efter veckan....därför detta otroligt givande och upiggande inlägg....men ha överseende...jag är ny på detta med familjelivet. SNart blir jag nog piggare igen:-)
Trevlig helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0