halvårscheck

Snart är det dags för halvårs uppföljning. Inte dåligt vad tiden rinner iväg. Tänk att det är ett halvår sen vi mötte en rädd och trött J på andra sidan jorden.... Nu kan jag känna att jag har kommit en lång bit i bearbetningen om vad som egentligen hände från 29 nov- nu... Fortfarande kan jag komma på mig själv att "glömma" att jag faktiskt har barn nu....men vilken känsla det är:-)
För mig tog det lång tid att bearbeta och jag tror att jag hamnade i en lätt variant av adoptionsdeppression när vi kom hem. Allt har gått så fort och det blev en omställning vi inte kunde drömma om så vi var helt slut både T och jag och däremellan skulle vi se till att J fick en bra start i sitt nya land och nya hem.
Nu är allt lugnare och vi alla 3 är tillfreds i vårt nya liv:-) Den som skiner mest är T...vilken känsla det är att titta på far och son tillsammans...lilla J har verkligen varit pappas pojke från första stund.:-)
hörs snart!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0