utbrott.se

Min lilla plutt har hamnat i 2-års trotsen och pluss detta kan han inte prata och skrika ut hur mkt han vill eller inte vill ngt...samtidigt som han fortfarande håller på att bilda sig en uppfattning om hur det egentligen är i sverige och komma till rätta med oss..
Ingen lätt situation varken för honom eller för oss. I helgen var jag och min T barnfria över en natt...det har varit så mkt ett tag så vi ville åka en kväll och gå ut och käka och sova på hotell. J var hos mormor och morfar och det fungerade bra som vanligt.... det vi vet är att när det hänt mkt eller vi varit iväg mkt får vi "betala" det efter och det har vi alltid med i beräkningen när vi gör ngt, men ibland måste man komma ifrån för att kunna hämta nya krafter och vara en bra förälder...så resonerar jag iaf.
När vi hämtat J idag så gick allt bra...tills T skulle åka och tanka och åka bort till sin bror ca 30 minuter. J var hysterisk för T åkte...han skrek och grät hjärtskärande så jag efter 15 min fick ringa till T och be honom komma hem igen. Sen kunde jag locka J till att ställa sig i fönstret och kolla efter pappa, men det gick inte att gå ifrån fönstret. Bara T körde upp med bilen på gården lugnade sig J och allt var frid och fröjd igen...tills han skulle sova. Då ville han vara nära nära så han tillslut fick somna i min famn....
Det är dessa dagar man kommer på att han faktiskt inte varit här så länge, och han säkert har massor att bearbeta.
Tack underbara mamma och pappa för ni ställer upp för oss och J så mkt.... han trivs så bra hos er!!!!
hörs snart!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Ni gör ett bra jobb me lilla j:)

2011-09-26 @ 10:16:29
URL: http://fotomedmalin.devote.se/
Postat av: tessan

hoppas att det snart blir mosters tur att barnvakta,snart får vi en trevlig helg du & ja tyvärr utan j

2011-09-26 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0