datakrångel

Har varit endel datakrångel så jag har inte kunnat bloggat på ett tag, men datorn överlevde även denna gång....frågan är bara hur länge....
 
Imorrn ska vi med lille J till farbror doktorn, nu är vi trötta på hans mage och nu ska jag slå näven i bordet och kräva en ordentlig undersökning!!!! Stackarn har ju ofta ont i magen och inget kommer ut.
 
Igår skrev jag även ut ansökan till att börja en ny hemutredning. Vi har sagt att vi ska spara lite pengar detta år och fixa hemutredningen och sen får vi ta ett beslut till sommaren 2013 om vi ska fortsätta och framför allt om vi har råd. Men har skrivit det förut...om man känner att man har en sådär 250000 och vill ge bort dom så är man välkommen:-)
 
Kram 

Kommentarer
Postat av: SIS

Önskar att jag hade pengar att ge er hoppas att allt löser sig snart med lilla J

2012-09-01 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0