hej igen

Nu äntligen kan jag känna att jag vill och orkar blogga igen...hoppas några hänger på och läser igen.:-)
Jag hade det väldigt tufft för en tid sen och folk frågade om jag råkat ut för ngt typ sjukdom eller så, men det var bara det att krafterna tog slut...allt gick i en rasande fart neråt och jag kunde inte hålla emot. 
Men jag ville vända det själv snabbt och tog tag i det och började gå och prata med en kurator och vi har tillsammans jobbat oss uppåt....så nu känner jag mig som mitt gamla jag igen:-)
 
Annars hade det nog kunnat bli både ett och två roliga blogginlägg under våren, vi har nämligen renoverat badrummet....nu kan jag skratta åt det men det var allt annat än roligt när det höll på. En toalett och den renoverade vi. Gå på en smal gång för att sätta sig på toa, inget lyse, spola med hink och mitt i allt blev vi magsjuka.... Men nu är den så fin och vi trivs så bra med den. 
 
Vi har oxå blivit svenssons och skaffat husvagn och haft lite bravader med den i sommar.
 
Lille J då? Jo han pratar och bubblar som bara den. Han har verkligen gått från en liten bäbis som han var när han kom till oss, till en stor dagiskille. Han har fortfarande lite svårt när vi som i sommar förflyttar oss mkt och han tillslut inte vet var han är, men så otroligt duktig är han. När vi åkte hem från Östersund satt han nästan 10 timmar i bile och vi hade bara 3 stop på vägen. Han satt och "läste" bok...rätt som det är kunde vi höra från baksätet...- mamma, kråkan badar inte! Sen fortsatte han att läsa:-)
 
Vår duktiga kille!!!!
 
Återkommer snart

Kommentarer
Postat av: tessan

Trevligt att du är tillbaka,ska bli trevligt att få följa er här igen,längtar till torsdag när våran tjej helg börjar många kramar systeryster

2012-08-12 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0