3 år

Imorrn , min älskade lilla unge blir du 3 år!!! Fösta födelsedagen hemma och jag tror mamma är mer spänd än du:-) För ett år sen hade vi kalas med tårta och presenter....men du var inte här.... Inte vet vi hur eller om du blev firad men vi lovar dig att du ska få en bra första födelsedag i sverige.
Du är vår solstråle i livet och ger oss och andra så mkt lycka. Höra ditt underbara skratt, höra när du säger: mamma dutt, när du klok i bilen talar om att pappa kommer sen när vi lämnar dig på dagis. När jag hämtar på dagis och du strålar och säger mamma och kommer och ger mig en kram. När du leker i snö...som du inte sett innan du kom hit och skrattar högt när pappa kör runt dig i skottkärran. När du sjunger ajajbu(trollmor) för dockan i sitt knä som mamma brukar göra för dig.
Du prövar oxå vårt tålamod ibland vilket är helt sunt...när du skriker när du inte får som du vill, när du busar för fullt och inte "hör" när vi säger nej.
Det roligaste av allt är att se att på både positiva och negativa saker är du så lik dina föräldrar....fast vi inte är samma kött och blod. Men vi älskar dig innerligt mycket och önskar dig en fantastisk 3-års dag!!!!
Må gott!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tänk va tiden går nu är lilla J redan 3 år Gratta i från oss/ många

Kramar ifrån moster med familj

2012-02-15 @ 05:28:58
Postat av: Anonym

massor med kramar till er på 3-årsdagen, och tack för att vi får delta genom underbar läsning <3

2012-02-15 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0