virkning

Virkningen fortsätter...om jag bara kom på hur jag gjorde med bilder och så skulle bloggen se annorlunda ut och det skulle finnas lite bilder på det jag gjort....men det kanske nån vänlig själ kan hjälpa mig med nån dag.
Tiden går sin gilla gång. Nästa vecka börjar jag nytt jobb med skräckblandad förtjusning. Men jag tror det kommer gå kanon och jag känner ju redan personalen, så det kommer nog inte vara några större svårigheter.
Dagiskillen trivs kanon, han skuttar nu in på dagis.  Det är skönt att veta att han trivs.
längtan efter ett syskon börjar smyga sig på mer och mer...det gör att jag kan virka galet för jag har ett mål med det...en flicka har jag bestämt...som ska älska leka med dockor och barbie och bara tycka om rosa. :-)
Må gott

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas nya jobbet går bra, du kommer säkert stormtrivas:) ja saknar det massor!:(

2012-02-22 @ 20:56:08
URL: http://fotomedmalin.devote.se/
Postat av: Tessan

Lycka till med jobbet,moster vill också ha en prinsessa men det går bra med en kille också/ kram

2012-02-25 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0