tillbaka

Nu kände jag för att skriva en ny blogg...har saknat den gamla lite. I denna blogg kommer jag skriva om livet som adoptivmamma och livet i stort:-) Jag lovade ju att komma tillbaka och skriva när vi skulle skaffa ett syskon....det lär dröja ett tag men lilla J och jag har gjort en syskonsparbössa som vi lägger ner lite småpengar i ....så vi har börjat planerna:-)
Annars går livet sin gilla gång här. Var en stor omställning att bli förälder och inte alls som jag tänkt mig både på gott och ont...vet ni t.ex att man inte alltid svävar på rosa små moln som förälder....det var en bild jag hade....men jag visste inte att man kunde tycka om ngn så mkt som inte ens är samma kött och blod....men oj vad min lilla J har satt sig i mitt hjärta:-)
Han börjar oxå komma till ro med livet hos oss nu...det kan fortfarande hända att han blir hysteriskt ledsen och får utbrott men det är ju självklart att det blir så då nog han har mkt att bearbeta...och även om dom utbrotten är fruktansvärt jobbiga både fört honom och för oss så är det bara att sitta och vyssja honom och tala om att man finns.
nu blev det visst bytablöja time:-S
Hörs snart!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin Sjöholm

Hej vad roligt att du börjat blogga igen, nu har jag något bra att läsa när jag går hemma om dagarna :-) kram

2011-08-30 @ 09:43:13
Postat av: malin

ååå va kul att du ska börja skriva igen:) hörs o ses:D kramar

2011-08-30 @ 10:49:42
URL: http://fotomedmalin.devote.se/
Postat av: Anonym

:-) puss

2011-08-30 @ 12:18:42
Postat av: Linda Carlsson

Kul att du börjat blogga igen. Nej det är inte alltid man svävar på rosa moln och även barn som inte är adopterade kan få riktiga utbrott så att man blir rädd men det är ju ändå det underbaraste som finns att ha barn och man glömmer snabbt de jobbiga stunderna :)) Kram på dig vännen.

2011-08-30 @ 12:56:54
Postat av: Sandra

Välkommen tillbaka!

2011-08-30 @ 17:42:52
URL: http://fadetoblack.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-Mara

Åh va kul att du börjat blogga igen Stina!!!

2011-08-30 @ 20:49:14
Postat av: Elisábeth

kul att läsa din blogg

2011-09-07 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0