6 månader

Idag för 6 månader sen klev vi nervösa in på civils affairs i hangzou och mötte vår Joxon för första gången. Vilken känsla... han sitter trött och blek i nannyns knä och bara tittar på oss. Nannyn säger att vi är hans mamma och pappa och han går snällt till mig och jag får honom i min famn fast han nog är totalt livrädd. Jag menar vi var ju lite nervösa och vi visse ju iaf vad som skulle hända...det tror inte jag att Joxon visste.
Det har hänt otroligt mkt på dessa 6 månader....ibland glömmer man hur mkt som har hänt, men när vi hade 6 månaders uppföljningen så fick vi beskriva hur Joxon utvecklas... och vilka framseg han gjort!!!
Tänk bara med maten som han var besatt av...det gick inte att laga mat utan att han ville vara med och titta så han inte blev utan. Mat till matlåda fick vi gömma undan fort så han inte skulle se det, eftersom han bröt ihop då. Han kunde inte springa för det orkade han inte....några steg gick bra men inte länge, han ville inte gå på gräs och orkade inte gå i trappor.....nu älskar han att vara i trädgården och han springer som aldrig förr:-)
Närhet var oxå en svår grej. Det är fortfarande inte jättelätt för honom att vara nära och knyta an, men vilken skillnad det blivit iaf. Nu pussas han och kan sitta bredvid och läsa en bok och till och med sitta i mitt knä om vi sjunger en sång.
Underbara älskade lilla unge...jag är sååå glad att just du kom till oss. Du betyder allt för oss och det är underbart att få ha dig i vår familj!!!!

Hörs snart!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: malin johansson

o dehär e bara början stina!:) tänk vilka framsteg han redan gjort o på så många till han kommer att göra genom livet:)

2011-09-21 @ 15:19:32
URL: http://fotomedmalin.devote.se
Postat av: Tess

Gud va tiden går,mosters gull blir stor & nu är han en stor kille som förstår massor.Lycka till med er fortsatta utveckling/systeryster

2011-09-21 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0