ojojoj

Tiden har bara runnit iväg. Har ju börjat jobba oxå...men kom på att det var ett tag sen jag uppdaterade här.
I helgen var vi i Skåne....sååå kul att träffa våra adoptionskompisar igen. Vi kunde se på J att han kände igen dom men inte kunde plasera dom direkt. Men han fann sig väl tillrätta och vi med:-) Detta gör vi om. Nästa gång kommer nog det vara full fart på killarna. Nu lekte de lite men hade lite svårt att kommunisera...men gick kanon ändå:-)
Nu har jag börjat jobba och började det hela i stockholm på en tvådagars konferens...jag saknade lilla J ganska mkt.... Konferensen var intressant, men när jag kom hem ville jag bara krama J ....men det ville inte han. Det var bara pappa som dög...men jag tror att han inte riktigt har full tillit till om man ska stanna när man varit borta ett par dagar för det var lika när T kom hem från Sweden rock. Det skar lite i mitt hjärta, men ikväll har vi busat som bara den, så nu ligger jag på pluss igen:-)
Hörs snart!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

de var lika för mig när våran j va liten det går över jag lovar

2011-09-13 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0