allra käraste syster

När jag var typ 3 år så flyttade vår familj till världsmetropolen A-sund. Jag har fått berättat för mig att i huset bredvid där vi flyttade in satt det en liten 5-årig tjej i köksfönstret och tittade på dom nyinflyttade. Hon var och hälsade på sina morföräldrar....och sen den dagen har vi varit vänner. 
Jag har förvisso en underbar storebror,men har även drömt om att alltid få ha en storasyster och Tess har inte syskon så det blev naturligt efter så många års vänskap att vi nu mer är som systrar.
Vi har haft så kul tillsammans och följt varandra genom bra och mindre bra hela livet. Vi var oxå väldigt osams ibland när vi var små...så då tog Tess fram det argaste hon kunde....drog i mina tofsar. Veckorna då inte Tess var hos sina morföräldrar var tråkiga, men på alla lov kom hon och hälsade på och ibland hann de inte ur bilen innan jag stog på garageuppfarten och väntade.
Nu typ 30 år senare hörs vi och träffas regelbundet och jag tycker det är fantastiskt att två som inte ens är släckt på nått sätt ändå kan ha en djup relation. 
På torsdag ska jag och min Tess åka på tjejresa till Stockholm och shoppa och gå på Diggiloo...det ska bli så kul!!!
 
Love u älskade sis!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: SIS

Love i 2/sis

2012-08-14 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0