one more

sitter och läser en helt fantastisk adoptionsblogg och längtar tillbaka...eller längtar framåt kanske;-) Vilka känslostormar det var under veckorna i Kina och hur lycklig jag var där. Jag är lycklig nu oxå men verkligheten har en oäck förmåga att ibland komma ifatt en med alla vardagssysslor så man glömmer det härliga i livet.
Jag virkar vidare mössor och diverse, allt för att få så mkt som möjligt i syskonbössan. Jag ska köpa små namnlappar och sy på mina saker och på dom ska det stå "one more" Fiffigt va:-)
Idag började inskolningen för joxon på dagis. Det gick kanonbra. Han tittade lite undrande när barnen var ledsna och han var lite rädd för de äldre barnen, men han fann sin fröken direkt och inte ens pappa var så viktig under inskolningen...Joxon traskade runt med sitt finger i frökens hand och strålade av stolthet, han lekte lite med leksakerna och satt hur snällt som helst och tuggade på äpple. Imorrn ska han dessutom inspektera dagisgården:-)
Må gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Skoj att han verkar trivas hoppas att allt fortsätter att gå bra/kram

2012-02-02 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0