orättvist och tävling

Ibland blir livet sådär orättvist igen.... En klok person har sagt till mig att för att få bort en känsla eller en sak man mår dåligt över måste den komma upp till ytan för att kunna ta bort den. Några dagar nu har orättvisttanken kommit till mig. Det är mkt jag och Tobbe vill, men vi behöver gå igen mkt som inte andra gör. Det mesta grundar sig såklart ekonomiskt så vi vill få ihop till ett syskon. Men livet är inte rättvist, jag vet det. Vi har ju saker som inte andra har....t.ex en underbar Joxon:-)
Idag går mina tankar speciellt till ett par...ni vet vilka ni är och vi önskar er all lycka på er livs resa!!!!!!
Många bloggar har tävlingar...vill ni ha en här oxå?? Vinn en personlig mössa kanske:-) Vad tycker ni??
Må gott!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Har haft fullt upp sista tiden stina, men de e klart du ska ha en tävling!:) kul att j börjar på dagis nu me, kommer gå jätte bra:) o lycka till me allt de andra;) kramar

2012-01-31 @ 21:11:30
URL: http://fotomedmalin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0