nya mål och uppskjutna mål

Ska snart iväg på mitt andra jobbpass på mitt nya jobb, det är spännande och intressant...men hur mycket som helst att komma ni i och lära sig...men det ska nog funka det oxå.
Idag var jag ute på promenad/joggingtur. Det har ju aldrig hänt på mina 35 år att jag joggat, men det funkar faktiskt ganska bra och ett mål är att om några månader kunna springa en längre sträcka:-)
På adoptionsfronten är det mer uppskjutet mål. Vi kollade med soc när vi kunde bröja hemutredning igen, men de ville att vi skulle vänta i 2 år från hemkomstdatumet:-S Känns som man vill komma igång nu, men med en kompromiss mellan soc och oss så kommer vi börja efter sommaren. Det är väl bra på ett sätt, för då hinner jag virka lite till. Ni som har beställt mössor...ha tålamod, dom kommer. Igår tänkte T vara snäll att hjälpa till att virka....och jag kan ju tala om att den bollen han gjorde nog inte kommer att vara till salu....men det var ett bra försök.
Annars så syslar min man just nu med att spara, rätta stavfel och fixa till den gamla bloggen så vi kan skriva ut den. Det är just nu 108 sidor....men otroligt värdefullt för oss att ha kvar.
Lille joxon lever och mår bra. Han städar för fullt med T nu. Han trotsar endel, men det räcker med ett litet leende från charmtrollet så är allt bra igen. Det är bara kvällarna som är sååå jobbiga. En timmes konstant skrik och sprattel....men jag jobbar ju ikväll så för mig är det lugnt. ;-)
Må gott!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tessan

hej på er



skönt att höra att mosters gull trotsar lite med sina föräldrar,hoppas att vi syns snart/kram kram

2012-03-21 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0